سهشنبه 1405/04/02 ساعت 15:20
در آستانه مذاکرات بیروت و تلآویو؛
نقض آتش بس؛ اشغالگران صهیونیستی به جنوب لبنان حمله کردند
به گزارش شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی، در ادامه نقض آتشبس اشغالگران صهیونیستی، سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کرد که نظامیان اسرائیلی دقایقی پیش به اهدافی در جنوب لبنان حمله کردهاند.